Sunday, February 6, 2011

sepintas lalu

cepat betul masa berlalu . .banyak kenangan telah tercipta sepanjang Januari ,suka duka manis tawar semuanya complete  . .oke oke ,masin pown turut join together hehe . .kenangan terindah lha kata kan ,mesti diingati sampai bila bila . . pomish takkan aku lupa except aku sudah tua nyanyuk haha . .adussss sudden rasa macam na nyanyi plak . . emm tape lha seda diri ,suara ta merdu sedap pown huhu . .

* mood sedih . .19 Januari ,aku kehilangan seorang sahabat ,muhd zulhelmy amin b mokhtar yang telah lama aku kenal . . teramat lha sedih weyh ): . . ta sangka dea pergi nan umur seawal itu . .redha ,sudah ajal dea dan tuhan lebih menyayanginya . .yang masih bernyawa ,harus terus kan kehidupan seperti biasa . .harap dea di tempat kan di kalangan orang yang beriman Al- Fatihah . .

* mood happy . . yahooo berlari sepantas kilat haha . . road run akhir ,pehh sangat syok giler weyh . . sb aku ta payah susah payah penat lelah na lari keliling kampung . . terbaik !bt aku salute spring plus plus lha at budak junior yang berlari penuh semangat . . korang memang terbaik dari SMK . . akak sayang kamu semua cewahhhh haha . .

* mood damn happy . . tahun baru cina means sekolah cuti holiday !to yang di tunggu oleh student sekolah macam aku hahaa . .cuti 5days jea ,bt rasa macam 100hari plak sengal . . macam plan aku sudah buat ,bt ta tao menjadi or tidak . . cuti ta ingat dunia ,homework punye lha bertimbun timbun ibarat baju ta basuh sebulan ,de hati na bercuti sakan . . ape lha haisssh . .


muka senang hati ,goyang kaki hehe. .

  
tade dowg nie ,ta jadi gile aku HAHA ~
love you all damn much . .






faiz roslan ,nadiah jahari miss youuu (:

No comments:

Post a Comment