Thursday, March 3, 2011

alahai pengetua (:

Assalamualaikum


selasa ,rabu ,khamis ,jumaat . . huhh ! jumaat baru dapat jumpa dengan PM ,ini olang punye lahh busy dan sungguh susah untuk berdating sekejap . . hilang jugak sabar aku ouhh . . penat nak tunggu PM nie free . .dapat jumpa pown hanya 10minit . . to pown sebab beliau tegur kesalahan aku buat surat permohonan . .tape ,aku tak kisah pown . . belajar dari kesalahan .kan kan ? ?act benggang jugak lahh dengan beliau . . mane tak nye ,bayang kan 4hari tunggu beliau free ,tapi dapat jumpa 10minit . . urgghh ! banyak kowt class yang aku tinggal kan sebab nak jumpa beliau saje . . emm mesti cikgu cikgu geram dengan aku . . maaf lahh cikgu .tade niat nak ponteng class cikgu . . saya janji ,belajar sendiri . .takkan kecewa kan cikgu huhu (: 4hari lagi ujian bulanan satu . . harap semua nye berjalan dengan lancar dan aku boleh jawab dengan tenang hahaha :D











* nasib baik motor tak mati tengah jalan haha :D to lahh akibat bila orang tak suke isi minyak . . padan muka kau . .sudah tao tade minyak ,siap siap lahh gy isi . . the moral of value 
: sediakan payung sebelum hujan . .

No comments:

Post a Comment