Monday, April 25, 2011

pertama .kedua .ketiga

assalamualaikum (:
tak jawab dosa ,jawab sayang <3

cerita pertama :BERTUNANG !

 sudah bersediakah aku untuk menjadi tunangan orang ?? pandai kea aku masak dan jaga hati bakal 
mak dan ayah mertua aku ? ? OMGODDDDD !
sebenarnya tajuk cerita di atas tidakada kena mengena dengan aku pun . mana tidak nya ,aku manalah ada
BOYFRIEND .
tidak layak untuk bercinta atau dicintai . ayat mintak pelempang * pangggggg !
dua orang kawan aku akan mengikat tali pertunangan dalam waktu yang terdekat .
stage before mereka jadi ISTERI kepada suami mereka .
tersangat lah HAPPY ,sampai menari nari kening aku * iklan Cadbury tuuu .
CONGRATULATION sayang <3 !
cerita kedua : PARLIMEN ,Kuala Lumpur !

2months ago ,aku sangatsangat stress dengan kerja yang bertimbun .arahan cikgu yang aku tak berapa dengar .kutukan ,amarah cikgu terhadap aku .OMGod !
DOWN  -________-"
em .dengar cikgu atau rakan lain sebut pasal PARLIMEN jea ,aku jadi macam orang GILA !
dipendekkan cerita ,aku memang ta senang duduk bila rakyat jelata menyebut perkataan
PARLIMEN ! panas telinga aku .
kertas kerja hilang ntaaaa mane .tak dapat detect weh !punye penat aku bertungkus lumus menyiapkan ,tapi HILANG .tak dapat dikesan .agaknya anai anai dah makan kut .errrrrrks !
TODAY WAS A FINE DAY ,
kertas kerja telah dihantar semula .agak penat aku mengerjakannya berseorangan .hopefully ,percubaan ntaa berapa kali ini BERJAYA (:
doakan ae sayangsayang .muaaaahh :*

cerita ketiga : EXAM !

18 MEI - 27 MEI 
ketidaksabaran aku untuk menduduki MID YEAR EXAM !
semangat membuak buak setelah aku tertewas dengan kawankawan aku yang sememangnya kuat !
berlumba lumba mendapatkan markah exam yang tinggi .
haa .inilah yang aku harapkan .bersaing untuk memperolehi kejayaan .
prays for me <3  
PROMISE (:


without him you can do it .prove it !you can get a better life and success in 
your study (:


5 comments:

.::kAmAliA::. said...

chayok2 nad :)

✿❤Cik Izan❤✿ said...

hai...salam kenal..^__^
nice blog...suka baca entry dlm ni...

nadiah jahari said...

kamalia adek manis .
tengs sayang .prays for me (:

cik izan .
salam kenal .nice to meet you .tengs (:

Sekamar Rindu said...

salam...

masih ada masa untuk belaja masak tuu..:)

** folo ur blog....

nadiah jahari said...

sekamar rindu .
HEHE .betul tu (:

Post a Comment