Monday, April 4, 2011

precious

begitu hidup ini ,
tiada yang abadi ,
yang patah tumbuh ,
yang hilang berganti .

( bait bait lagu Tak Mungkin Kerna Sayang by Alyah)

learn from mistakes 

( kata kata nurnabilah huda hamdan )
kita tunggu dan lihat

( kata kata my mum ,norliza ahmad )

life must go on 
 ( kata kata tuan tanah kedaung )




okeeyh ,kesedihan sudah berlalu . .sekarang ini kegembiraan pulak . .dalam aku sedih sedih ini ,kawan kawan aku banyak menolong ,mendengar masalah ,memberi nasihat yang sangat berguna . .hahh ! mama aku jugak turut menyumbang keringat ,macam kaunselor jadi nye . .HAHA ! terima kasih semua . .sayang korang ,mmuuuuuaah !
muhd saufi ismail ,muhd asri afiq ,nurfarah adiela ,nurul hidayah ,nurfarah edayu ,nur anies aziera ,nur akmallaili . .alamak !2orang pakcek tertinggal ,omar yao dan elyas azs (: dorang berdua nie kaki kecoh ,even tak tolong pape pun . .makes me happy lol :D . .



precious ? ?
siapakah precious ? ?
ada apa dia dengan aku ? ?
lelaki o perempuan ? ?
special sangat ke dia ini ? ?
handsome o cantik ke dia ini ? ?
HAHA :D
precious nie _____________ . ,HEHE (: guess what ? ?


sorry ,tak boleh mentioned his/her name d sini . .kalau nak tahu ,call saya T______T

2 comments:

mohamad saufi ismail said...

yeay!!
nama saufi yg ptame..haha
hapy2 slalu.k

nadiah jahari said...

hehe ,mesti lah . .orang terpenting tu . .ta pena jemu dega masalah nadia (:

Post a Comment