Wednesday, May 4, 2011

JANJI

assalamualaikum (:
hyepppp !

sebelum exam 10hb nie ,teringin nak update .lepas kan semua rindu rindu yang tak tertanggung nanti .HEHE pasti rindu kaw kaw lah * ayat time bercinta .

exam kali nie agak tertekan sedikit sebab aku kena lepasi target yang cikgu dah aturkan untuk aku .OMGOD ! hopefully aku dapat melepasi target tersebut dengan jayanya .prays for me okay ?

then ,aku dah janji dengan beberapa orang kawan yang aku kena jadi salah seorang penghuni TOP10 exam nie .satu tugas yang agak berat untuk aku pikul .sebab kena bersaing dengan chinese dan bebudak sekolah aku yang sememanganya SUPERB !

seandainya *ecehhhh ! seandainya aku tak berjaya ,aku kena jadi CLEANER sekolah untuk SEMINGGU dan kena bersihkan class selama sebulan .huuuu ,tu lah janji yang telah aku buat dengan kawan kawan dan cikgu .
haaa ,janji tu bukan aku seorang saje yang kena .tapi untuk semua pelajar PPU SMK Sungai Besar 
*awwww ! bersiap sedia lah anda semua .HEHE :D



i always be with you ,no matter what !
gemuk ali babap .wink ~~



BUDAK BAMBOO RIVER ,MISS YOUU <3



4 comments:

omar said...

haha, jgn jd cleaner taw muncet :D

nadiah jahari said...

omar .
of course ,tak nak lah gemuuuk !haha :D

omar said...

haha, bagus bagus :)

nadiah jahari said...

tengs gemuk ! <3

Post a Comment