Sunday, May 1, 2011

coolio

assalamualaikum .

satu hari suntuk di PESTA BUKU .
gambar BUDAK SEKOLAH !


OMG !
kawan berjiwang di FB .
FIRST TIME jumpa (:

 zatyl alyaa !
aku jumpa makdatin nie dekat Gempak Starz .tengah beratur panjg nak 
beli komik *makdatin low profile (:
banyak gila beliau borong komik,sampai 2beg .
pssssst !
beliau semakin cantik & berseri seri <3

benda cumel nie ,si tinggi kasi dekat aku .by hand okay ? hehe (:
beliau sangat pemalu ,cakap pun nak taknak jea nan aku .takpe lah ,aku mengerti HAHA .
btw ,tengsssss a lot *siap de love gtuu <3

nak jumpa dorang berdua ,betul betul susah .KENAPA ? ?

ramai sangat orang ,beribu ribu dan berduyun duyun .
tak jumpa Gempak Starz di mane .melilau lilau aku mencari HAHA .
aku tak pakai spec ,tak dapat nak kesan dorang dari jauh* bajet ayu nak jumpa korang <3
FIRST TIME jumpa ,gambar FB tak secantik sehandsome depan mata (:
malu malu malu ,saya malu lahhh *mengedixsss

penat penat -____- " TIRED ,susah nak di gambar kan .
SUNGAI BESAR !
i'm back baby (;
credits to GEMUK ali babap . BOOOOOO '

jawarian + banjarian =






banyak gambar tak uplaod .BERUKBAND cam siottt jea

5 comments:

cikdayaconan said...

book for i ad ta ?
mesti tade .
tau da jawapan nyer . .

nadiah jahari said...

haha .aku de beli novel KAU LAKSANA BULAN .6ty i kasi u baca (:

-MuHaMMaD aNuaR- said...

lupe nak snap..
kamera tiada..;)

nadiah jahari said...

tape ,next time bole jumpa lagi (:

-MuHaMMaD aNuaR- said...

orait...huhu

Post a Comment