Friday, May 6, 2011

kacak cantik ? ? ?

assalamualaikum .
hyeppp !

keluhan menjelang peperiksaan .

Kadang kadang aku selalu mengeluh kenapa aku pendek ,KURANG TINGGI ?
Tapi kan lebih elok kalau perempuan nie lebih rendah dari lelaki .nampak ayuuuu tahuk ? ?perempuan tak payah lah tinggi sangat .kang terminat plak nak jadi model ,terselak depan belakang ,atas ,bawah .haha ! si BOTAk pernah berkata kata : biarlah you rendah ,nanti I senang lindungi you .awww ! caring bebeno lah mamat nie .pujaan Melaya ! hehe .

Kadang kadang aku selalu mengeluh kenapa muka aku BULAT ?
Okay jea muka bulat ,cumel loteee kut .kau orang adeee ? ? haha . bukan senang nak buat bentuk bulat without using protektor ,mangkuk ,syiling o etc .kan kan ? haa .dengan ada nye muka aku yang bulat nie kau orang boleh pinjam haha ! *sesuka hati nak pinjam ,bayar !

Kadang kadang aku mengeluh kenapa aku TEMBAM .
Aku pernah mendengar orang berkata kata ,bahawa lelaki suka perempuan yang tembam aka bam .aku tak tahu betul o tak .sebab tiada bukti yang menyatakannya . wahai lelaki ,betulkah kau berfikiran sedemikian ? *taknak gtau takpe ,aku tau kau orang malu . BAM ,kawan aku .comel loteee ,gebu youuu . geram ,Grrr ~~

Kadang kadang aku mengeluh kenapa aku SLOW aka lambat pickup .
Ada buruk baik bila aku berkeadaan sedemikian .baiknya bila dorang bercerita benda yang karut marut aku tak faham dan tak perlu memahaminya sangat .senang cerita ,dengar dan tak faham apa-apa pun .Haa ,yang buruknya bila dorang bergosip sana sini aku tak dapat join .memang tersangat lah rugi !dorang dah gelak sakan ,aku masih blurrr .tapi aku tak seblurrr kawan aku yang seorang tu *cannot mentioned her/his name . 

kadang kadang aku mengeluh kenapa tak sePANDAI mereka .
aku nie takde lah pandai dan takde lah tak pandai langsung .tengah tengah lah .hehe !kawan kawan aku sememangnya superb !belajar sket ,ingat sampai mati .aku nie ,belajar lama lama pun susah nak ingat .adusss !memang payah lah .nasib baik kawan kawan aku yang superb tu nak bantu aku nie . TERIMA KASIH daun keladi !nak mentioned nama kawan kawan tu ,memang banyak lah .so ,nie UMUM !sape yang mengenali diri ini ,kau lah kawan ,sahabat selamanya <3 .
.
.
.
.
.
.
.
NJ ,nak pandai kau kena berusaha lebih .jangan harap kan kepandaian akan datang bergolek tanpa usaha yang setimpal .*cewahhhh


aku tetap bersyukur dengan kurnianNya .



going to teluk batik with my sayang ! yeahhhh

No comments:

Post a Comment