Friday, June 24, 2011

niat suci

assalamualaikum .


fuhhhhh .rasanya dah lama aku tak update ,almaklumlah busy semedang - medang and kemalasan yang terlampau - lampau untuk meng - update HAHA .disebabkan dah lama aku membiarkannya keseorangan ,maka hari nie nak berjiwang pasal niat aku sebelum _____ .aku tak faham kenapa .kenapa ? ? ? full stop . . .sila layan niat suci aku di bawah (: peaceee !


1) berjasa dan terus berjasa kepada mak abah .i loveee you muaaaaah !
2) bawa family makan anginnnn .lokasinya dalam pertimbangan HAHA .
3) belajar masak semua jenis lauk .asam pedas ,tempoyak ,masak lemak cili padi ,ikan masam manis ,ayam percik .PENTING ! ! !
4) belajar sampai jadi sangat - sangat pandai .kalau boleh sampai ke negara China .jummmm ? ;)
5) beli rumah ,semestinya rumah idaman saya .Ohhh GOD !7bilik tidur ,7bilik air ,swimming pool ,bilik karaokeee .woaaaah ,berangan sakan lah .next .
6) khatam Al - Quran yang betul - betul .kena buat dalam bulan puasaaa .mampu ? ? ? Insy - Allah .
7) beli kereta ,walaupun sudah lupa bagaimana hendak memandu HAHA .apa - apa kereta yang kena dengan jiwa dan badgeeet T_T
8) pergi melancong dengan kawan - kawan .tempat pilihan ,PULAU !syioook habes lah .bermandi - manda .awww :D
9) make sure dalam bank ada lebih RM13k .nak mulakan hidup baru ,haruslah babee 
10) _______





                            okaaay .sekiaaaaaan !kalau ada niat yang lain ,akan di update kemudian

2 comments:

faizal said...

hye comel....mekasih bab follow....cntik blog ringkas..but comel cam tuan dye,=...

nadiah jahari said...

sama - sama (:

Post a Comment