Thursday, June 9, 2011

kerana DIA

assalamualaikum


jelitawan - jelitawan di atas banyak membantu aku dalam berblog nie .and mereka nie sememangnya cantik - cantik belaka .tak percaya ? pergy lah usha - usha blog dorang .unfortunately ,mereka dah berpunyeeee .okaaaay .nurnabilahhuda or bella ,dia nie budak kelas and duduk sebelah aku .seronok kawan dengan dia ,sebab dia banyak cerita yg ingin dikongsi bersama - sama .BLOG ! dia jugak lah yg ajar .terima kasih sifuuuu HAHA .gadis limited edition kedua ,kamaliakamari .5tahun kenal ,4tahun aku sebilik dengan dia .yg setahun tu ,bilik kami sebelah - sebelah jea ,memang tak dapat dipisahkan HAHA .okaaay ,dipendekkan cerita .aku kagum dengan dia sebab baru suam - suam kuku berblog ,follower dah ramai nak mampussss .dengan ini ,aku bertambah semangat nak berblog .terima kasih camel muaaaah !fatimah joned .ape pasal lah nama macam artis sesangaaaat nie HAHA .biar lah ,asal hidup bahagia ,aman sentosa bersama tersayang .actually ,aku kenal FJ / FW dari kawan lama aku .em ,kira kawan - kawan FB jugak lah .aku sukeee bebenooo meneroka khazanah - khazanah yg dia update .dan aku rasa dia nie peminat fanatik kak limah .mana tidaknya ,entry dia kekadang tu mesti ada slangeeee kak limah .memang tergelak sorang - sorang aku jadinya . HAHAHA

buka blog tuantanahkedaung terkedu - kedak aku dibuatnya . "napa follower aku tetiba ramai semacam nie ? blog aku aku bermasalah ae ? " .risau tahap gileeeer kut .then ,aku tengok dekat shoutbox aku ,rupa - rupanya nie semua kerja abang benashaari .semua menyuruh aku follow dorang ,baiklah saudara saudari nanti saya follow :) btw ,bermillion - million terima kasih abang BA .sebabbbbb pilih blog saya as blog pilihan anda .kepada dua orang rakan yg terpilih tu ,tahniah okaaay ? teruskan berbloggg .






mata panda keluar ,menyeru utk tidur .
kaybyeeee <3

4 comments:

♥ Frau Reen ♥ said...

hi..dtg n singgh cni:)n folow..jom folow rin..thniah sbb jdi blog pilihan abg ben..

kayrules said...

terbaek lah..haha!

Nabila Hamdan said...

ceh nadiah semakin galak blogging! :)

nadiah jahari said...

nabila .
HAHA dea jugak yg ajar . kan kan ? ;)

Post a Comment