Sunday, June 5, 2011

pilihan hati

assalamualaikum .

perjalanan menuju ke Puchong Perdana . agak mencabar ,disebabkan ini kali pertama aku mengikuti rombongan pertunangan sepupu kesayangan ,abang ariel . beliau yang nak bertunang ,aku plak terlebih nervoussss . apeee boleh buaaat ? acara sebegini memang aku pantang dan teringin sesangat . almaklumlah ,giliran saya lameeee lagi HAHA . mendengar orang tua berkias kias + berpantun alaaa bagai membuat aku teruja . 

ingin menyunting bunga di taman 
bunga ditaman belum disunting 

alahaaaaai * tersengih sengih menanti giliran saya .

dua bentuk cincin disarung kepada bakal sepupu baru aku . tahniah kakak ! selamat bertunang . 


. . . . . .

selepas itu ,acara disambung lagi dengan menghadiri kenduri saudara mara . walaupun badan terasa penat * macam lah aku yang drive , ku gagah kan jua * cewaaah . malam menjelma ,sumpaaah muka dah berminyak , tak boleh tahan * urghh ,meraung raung nak mandi . kereta mama ,abah and pakcek makcek lain sudah sampai ke kediaman masing masing . aku ke mana ? ? akibat nak sangat naik dengan tunangan orang ,ameeeek kau ! kena ikut dorang gy kenduri lagi . nak tak nak ,terpaksa ikut . kalau tak tinggal tepi jalan HAHA . pukul9 malam ,pulang ke sungai besar tercinta . on my way ,dorang cerita pasal jejaka lombok ! OMGOOOOD . tidak ku gemari cerita sebegitu . membahan aku dengan jejaka lombok ,memang kegemaran abang ariel ,abang imal ,nadira . kuaaaang asam luuu orang . buat guaaa marah sajeee . masing masing nak carik kan aku jodoh yang vateran . ohhh tapee ,saya boleh carik sendiri wahai sepupu ku sayang .muaaaaaah ! ! 



 sambil melayan blog pujaan hati  . noktah .

 

4 comments:

yayaconan said...

nadia sayang . .
bukan kah kau TERINGIN m'pnyai bf veteran ?
kau cakap an nan aq ari uh ?
hehehehe ;)

nadiah jahari said...

daya .
HAHA itu hanya gurauan semata - mata .tiada kena mengena antara hidup & mati (:

yayaconan said...

memang larhh . .
aq ta mati ag . ;)

nadiah jahari said...

HAHA bukan kau yg M lah . haisssh .

Post a Comment