Saturday, June 25, 2011

sport's day

assalamualaikum
hello muccccuk macaaam ! (:

pagi - pagi lagi aku dah disembur dengan panggilan dari Isna ,waduhhhhhhhh ,terbantut mimpi - mimpi waa .nak tahu sebab ape dia call ? ? ?sebab - sebab - sebab ,dia nak hantar shawl .relax lah derrr ,lu boleh kasi shawl tu dekat waa time sekolah kut .waa bayar cash ,takde hutang - hutang maa HAHA .btw ,thanks a lot derr :D

nadiah : adik ,pegy mandi lah .nanti kaka bawak pegy sekola
adik : * senyum memanjanggg
mama : haa ,jummm .adik nak ikut kaka diah pegy sekolah tak ?
( terus amek towel ,masuk bilik mandi )

tak semena - mena aku kena bawak my lovely sis and mom .okaaaay ,jomm bertolak ke sekolah lama aku ,SEKOLAH SERI MAKMUR (:


aksi adik - adik yang memang superb .kalah akaaaaaaq :D

haus haus haus !kesibukan mencari air untuk diminum .ape lagy ,aku ,alya pergi kantin sekolah ,tapi habuk pun taraaak !harap buka jea lebih ,tapi tak jual pape .adoi ,terpaksa lah berjalan kaki ke luar sekolah .sambil berjalan - jalan ,aku sempat jugak lah mengimbau kenangan masa lalu .alaaaa ,mase kecil - kecil doluuuu :D .environment dekat sekolah tu ,totally change .bertambah cantik dan berseri - seri .jelessss u T___T .gambar yang dicuri .tolonggg pencopeeet !HAHA .


gambar yang berjaya dicopeeek .yessss !anddd air pun dah dapat .ahhhh ,legaaaa sesangat .sambung balek tengok aksi - aksi super junior :D .



dah cukup rasenye ,buat masa nie .
kbyeeee .salam <3











No comments:

Post a Comment