Friday, July 22, 2011

Honeymoon with

Assalamualaikum and hey semua   !

Akuuu ?Macam biasa, bajet - bajet busy sampai tak sempat nak update. Kalau update pun, pasal contest yang aku joinnn. Macam - macam cerita aku nak cerita ni * bapee banyak cerita lahhh.

Alhamdulillah. 4 bulan   !So far semuanya berjalan dengan baik dan lancar. Tiada kemalangan jiwa yang berlaku. Pergaduhan, kematian, aksi - aksi di luar jangkaan pun tiada sama sekali. Syukur (:

Ahhh,sudah lah. Temberang lebih lah luu. Gua mencieee orang tipu - tipu ni. WATCH OUT these pictures (:




I LOVE YOU. XOXO :*

21 Julai, Bacaan Tahlil dan Jamuan Kelas.





Sekian    !

Maaf, aku tipu korang HAHA. Tak sengaja, tapi dirancang dalam diam - diam. Terimalah dengan hati yang terbuka. Kalau marah,bengang and etc sila kemukakan diruang SMILES (:

Ketika ini jiwang tidak tenang, memberontak dll. Rasa macam nak beduk sorang budak nakal yang menyebabkan aku jadi macam ni. SIAPAKAH ? ? ? Jeng Jenggggg.









No comments:

Post a Comment