Tuesday, July 12, 2011

OH M

Assalamualaikum everybody :) Yeaaah akhirnya dapat jugak aku meng - update blog yang agak bersawang ni. Mana tidaknya ,baru - baru virus MALAS melanda diri ni. Harap maklum ! 


Kaifa Haluka ? Haa tahu maksud dia ape ? Maksudnya Apa Khabar :)


Ahhh ,sudah lah ! Minggu ni mood aku sakaan kaw - kaw. Masih tak sedar diri ,bulan 11 bakal berkunjung dan STPM iaitu kekasih hati menunggu untuk minta kapel . OH GOD ! Tolong sedarkan ni orang -.- . SEMOGA TUHAN MEMBERI HIDAYAH KEPADA DIA . Aminn !


HAPPY ANNIVERSARY ! Tahniah . Dah setahun jagung rupa - rupanya hubungan korang . Bibit - bibit cinta di PLKN membuahkan hasil sehinggalah sekarang . Alahaaai ,so sweeeet . Nak - nak - nak jugak . Gileeee :D Anyway ,congratulation both of you . Semoga hubungan ni terus berkekalan sehingga akhir hayat . Eceeeh . Confirm Liyana Nordin meeeenci ,sebab - sebab ayat nak puitis bagaaai .


Liyana Nordin & Mus Azri
HAPPY ANNIVERSARY ;)

Takkan gambar korang berdua jea yang adee . MAne haaacci cmnie . Aku dan yang lain pun nak ugaak  . Jap - jap ,layaan lah gambar gojeees kami :D

Sorry .Masalah teknikal (:
Sesi suap - menyuap .Tak suap ,tinggaaal !

Rasa - rasanya dah cukup bosan korang layan gambar - gambar ni .Bosan tahap gabaaan ,kan kan ? Anyway thanks sebab sudi jenguk - jenguk .Haa .mesti korang nak tahu sapa yang aku nak jumpa hari SABTU .Actually bukan sabtu tapi AHAD .WAJIB .tengok gambar dibawah ;)

Hensem kan ? :)

Lastly ,sebelum mengakhiri khutbah saya pada hari ni .Saya telah sediakan BUAH TANGAN untuk para pendengar .Bengongg tak masuk haakal ayat diatas .

 . . I LOVE YOU . .


Thanks for reading .
Maaf merapu lebih :D










2 comments:

Post a Comment