Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum


Macam tak percaya pulak dah nak masuk bulan Ramadhan .Ya Allah ,cepat sangat - sangat .Betullah orang cakap ,pejam celik pejam celik dah sampai waktu kejadian .Hopefully korang punya puasa ganti dah habislah okaaay ?Kalau tak berdouble lah puasa korang next year HAHA .


Dikesempatan ni,saya Nurul Nadiah bt Jahari memohon seribu kemaafan di atas tutur kata ,perlakuan dan penulisan di dlm blog ni yang menyinggung perasaan korang .Tidak dinafikan penulisan dlm ni agak bosaaaan hampeeeeh .Maaf .Biasalah orang baru setahun jagung bergiat dlm aktiviti sosial ni .Bab merapu merabaaaan ,memang guaaaa lah orangnya .


Sekali lagi ,dengan tangisan palsu sambil rancak menaip ,aku iaitu budak baru belajar ingin MEMOHON BERJUTA - JUTA KEMAAFAN kepada rakan - rakan yg mengenali diri ni and blogger yg cantik handsome .Semoga Ramadhan kali ni memberi seribu satu makna dalam hidup korang .


Untuk aku . .


Semoga kau lebih kuat mengharungi kehidupan yang beronak duri .Apa yang terjadi kepada kau ,jadikan ia sebagai pedoman utk sentiasa beringat dan Insya - Allah tidak akan sesekali mengulangi kesalahan tersebut .


Terima kasih Ya Allah ,
Engkau telah ciptakan keluarga yang memahami diri ni ,
Kawan - kawan yang sentiasa menyokong ,
Tidak dilupakan my BFF yang menjadi tulang belakang utk meneruskan 
perjuangan .



Love ,Nadiah

5 comments:

yayaconan said...

aku tahu aku memang tade dalam pic nie . ;(

Nadiah Jahari said...

daya .
kau bersembunyi ,tak dapat aku carik ;)

Kuasai minda said...

Semoga Ramadhan kali ini menjadikan keberkatan berlipat ganda kepada kita semua.
Selamat berpuasa...

afiqazizan said...

Salam ramadhan dan selamat berpuasa..(:

Nadiah Jahari said...

Kuasai minda .
Yess ,totally right .selamat berpuasa and berterawih (:

afiqazizan .
You too (:

Post a Comment