Thursday, July 14, 2011

tolong ! Pleaseee

Assalamualaikum. Hey ,good morning sebab post entry ni pagi lah jugak HAHA. Kalau terlebih merapu meraban, harap maklum    !


Actually ,aku takde cerita best nak share. Just homework yang bertimbun - timbun anddddd PROJEK SENI yang terbengkalai. Aku dan budak - budak seni lain buntu & risau ,sebab projek kami macam belacan :D Kerisauan melanda disebabkan projek tersebut kena submit awal bulan 9. Now ,dah bulan 7 and belum lagi tolak tambah dengan aktiviti sosial aku. Lately ,aku dapat cikgu seni yang baru. Cikgu Asamuddin namanya ,guru sesi petang yang membantu kami serba - sedikit berkaitan projek. Hopefully, beliau dapat membantu serta memudahkan kerja kami. TERIMA KASIH CIKGU .


OH God !Ujian bulanan kali kedua semakin hampir dengan aku. Masalah - masalah. Sumpeeeh !Aku tak bersedia berhadapan dengannya. Kali ni agak terbeban sebab aku nak tebus balik kegagalan aku dalam exam mid year. And aku nak berubah. Berubah menjadi Ultraman maybe HAHA. Semoga perubahan ni membawa aku ke arah kebaikan dan diterima oleh rakyat jelata. Eceeeh ,gedik - gedik :D


tolong !Pleasee .

tolong !Pleasee .

tolong !Pleasee .

Sejak dua menjak ni, aku baru tahu yang aku mempunyai penyakit. Doakan penyakit aku ni sembuh dan tidak berbahaya kepada orang sekeliling. Pleaseee ?




Nak tidur - nak tidur   !
Thankss ,because of your love ;)

No comments:

Post a Comment