Saturday, August 13, 2011

Smile

Assalamualaikum

Finally dapat jugak aku meng – update blog ,setelah berbulan – bulan dibiarkan tanpa berpenghuni * berbulan kea ? Sooo sorry .Ecehhh macam lah ada orang yang nak baca blog yang tak seberapa ni ,kan – kan ?

·        Pengajian Am
·        Bahasa Malaysia
·        Pengajian Perniagaan
·        Seni Visual

Alhamdulillah .Semuanya berjalan lancar .Aku berpuas hati dengan keputusan kali ni berbanding yang lepas .Walaupun tak sehebat keputusan kawan – kawan yang lain ,tapi aku bersyukur kerana peningkatan dan perubahan yang berlaku .Alhamdullilah ,berkat bulan Ramadhan agaknya (: Tahun ni adalah Ramadhan terakhir bagi aku .Yelaaa ,lepas ni umur aku menginjak 20an .Oh My God !Dah besar rupanya anak dara pakcik Jahari .

‘Abah ,kita dah besarrrrr .Agak – agaknya dapat tak duit raya lagi ?’

Fizikalnya ,yesss aku dah besar panjang .Bak kata orang tua – tua ,kalau kahwin dah ada anak 4 orang .Maybe setahun sorang HAHA .Bagi aku zaman kanak – kanak adalah yang terbaik sepanjang aku bernafas .Mana tidaknya masalah takde ,kalau ada pun masalah yang sendiri cipta .Bercinta ?Pun takde .Yelaa tak matang ,yang kita tahu enjoyyy huhahuha dengan kawan .Just one word BEST !

Now . . .

Masalah itu ,masalah ini .Macam – macam masalah datang menziarah .




Psssst ,biar cinta itu datang dari-Nya kerana Allah akan menemukan yang terbaik buat diri kita .

Love ,Nadiah

2 comments:

aiman said...

betul.. cintai-Nya.. nescaya akan ada yang mencintai kita.. hehe

Nadiah Jahari said...

Thanks ;)

Post a Comment