Saturday, September 24, 2011

Sharing is caring

Assalamualaikum .Hai semuaaaaaa (:

Kali ni betul – betul aku busy .Even seminit pun masa berlalu ,ia sangat bermakna buat aku .Kenapa ? ? ?Sebab projek seni aku tak siap .Oh God !Inilah akibatnya buat kerja last minute .Dah nak terbe*** baru nak carik lubang ,peribahasa ni mama selalu pakai untuk seorang budak lembappp macam aku .Finally ,projek tu pun dah siap and I learn from mistakes .Next time I promise tak buat lagi (kut lah) .

Back to topic . . .

Disebabkan aku seorang budak gemuk ,aku tak begitu expose diri ni .Kalau minat dekat seseorang pun ,just bagi tahu kawan – kawan yang rapat .At the same time ,aku jugak akan curi – curi tengok muka dia .Kira macam lepas rindulah ,lepas tengok puas – puas dah tak rindu (giloooooo) .

Nak dijadikan cerita ,aku pernah minat seorang senior Form5 .Ish memang tak sedar diri kut .Yelaa ,time tu aku budak hingusan ,tak tahu pun nak bercinta macam mane .Disebabkan itu ,aku hanya mampu usha – usha dia jea (weyyyy ,dapat usha dia pun ,dah kira okaaay sangat lah HAHA ) .Breakfast ,lunch ,dinner or supper ,aku akan carik peluang untuk meng – usha dia ,even dia langsung tak pandang aku .Mana tidaknya ,ramai sangat yang cantik ,cumel and cun depan mata dia .Lagi pun ,dia tengah hangat bercinta dengan budak dorm aku .Selalu jugaklah ,gf dia cerita pasal P (bukan nama sebenar) dekat aku .Dannnnn aku hanya mendengar sambil tersenyum kelat .Nampak tak kebodohan di situ ? ? ?

SPM tamat and time tu jugak dia blaaa tinggalkan sekolah and asrama .Lepas dari tu ,aku tak pernah dengar khabar berita .Sampailah satu hari ,aku terjumpa dia dalam MySpace .Mula – mula hanya inbox jea ,ntah macam mane dapat plak num dia .Tersenyum lebaaar aku and terus bagi tahu BFF aku .Dah dapat num ,ape lagi aku mesej lah dia .Macam – macam topik yang keluar dari zaman sekolah sampai lah pasal gf dia .OH noooo !Sekali lagi aku terlepas .Takpe lah time tu pun aku tengah bercinta MONYET (Euwwwww) .

And sampai sekarang ,kami masih berhubung (((:

And aku dah bagi tahu pun dekat dia ,yang aku pernah minat dia (buat muka tak malu) .Bagaimana reaksi dia ? ? ?Only God and me knows .

THANKS ;)

11 comments:

#JH said...

; Wahh bestnyee orang tu tahu kan. cool ;)

Nadiah Jahari said...

Puas hati bila dah bgy tau ;)

hafrizzul hafiz said...

untunglah. dia sayang orang tu.
=)

Nadiah Jahari said...

Haha ;D

yayaconan said...

i know who ?
huhu :)

hafrizzul hafiz said...

sape2.. bgtau la..

Nadiah Jahari said...

dayah .
Shuuuuhhh .biarlah rahsia kita - kita ;)

hafr .
Sorry lah der .tak dapat :D

AMALINA said...

sape la tu.. jap2 let me guess.. hah!!

Nadiah Jahari said...

Hehe .Sapa - sapa ?

omar said...

wowww, good one dear :)

Nadiah Jahari said...

Haha .Gemuk - gemuk ;D

Post a Comment