Wednesday, October 26, 2011

BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER

Assalamualaikum wbt .


Ceritakan serba sedikit mengenai blog anda dan kenapa anda berblog ?

First of all ,terima kasih buat abang ben yang selalu buat segmen tanpa rasa jemu .THANKS A LOT !Okay ,back to the topic .Blog ni baru ditubuhkan awal tahun tadi hasil dari titik peluh seorang kawan iaitu Nabila Hamdan .Dia banyak sangat - sangat memberi tunjuk ajar dalam dunia berblogging .THANKS A LOT !Actually dunia blog bukan dunia aku .Tapi sebab keinginan untuk meluahkan sesuatu dan berkongsi cerita ,terciptalah BLOG ini .Walaupun tak seberapa ,tapi bagi aku ,aku amat menghargai blog ini (sangat - sangat) .Blog ni adalah salah satu medan untuk aku berbahasa (walaupun bahasa tak seberapa) ,meluahkan apa yang aku rasa ;baik sedih ,suka mahupun duka .Blog ni juga terselit nasihat - nasihat yang boleh diguna pakai oleh semua lapisan masyarakat (see ,berbahasa bukan ?) Muahaha .Thats all ;)

Siapakah idola di dunia blog ini ?

Kalau sesiapa bertanya soalan di atas ,pantas mulut ni berkata kak Nurul Badiah Lai .Yesssss ,she is !I adore her so much .Why why why ?Because dia sangat memahami isi hati aku (eceeeh) .Setiap idea yang dia kongsi sangat - sangat memenuhi citarasa aku .Besides ,she's a lawyer and for sure dia petah berkata - kata ,sampaikan aku WOOOOWW ,hebatnya kakak ni .Orang mana ?Makan apeee ? Muahahaa .So far ,dia satu - satunya blogger pilihan hati aku ;)

Note : tak susah untuk kita mengucapkan TERIMA KASIH sambil memberi SENYUMAN (:




Love ,Nadiah


16 comments:

QasehSuci said...

salam nad, thanks singgah blog Qaseh. Belog yg comel...kg di Sekinchan yer? wah...ada jodoh kita. Slm perkenalan...sy follow awk k!

Nadiah Jahari said...

Salam ,thanks .Yups ,sekinchan ;)

Aiisyah Gazali said...

singgah sini. salam perkenalan

Nadiah Jahari said...

Thanks aiisyah ;) salam perkenalan .

-✿Ayu✿- said...

salam kenalan! dri segmen abg beng!

Nadiah Jahari said...

salam perkenalan ayu ;)

Sleepingronin. said...

singgah kembali...nice blog..

Nadiah Jahari said...

Thanks sleepngronim ;)

Syafiq Ahadin said...

Salam singgah dari saya, Syafiq Ahadin . :D

SpidermanHere said...

Salam ukhuwah tuan blog. Lina datang dari segmen yang sama. Dah follow blog ni. Kalau ada masa, jom terjah Lina balik :) http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

wanie wonek said...

singgah sini dan datang utk follow. jom terjah blog saya

Adeq Yoe said...

salam perkenalan !

http://storyofbudakjambu.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

KiMiE said...

Salam perkenalan.. Dari segmen yang sama :) - Follow blog kamu! - ^_^

Jom terjah : http://kimie-blog.blogspot.com

Miss Ayu Nushka said...

salam ziarah.dr segmen yg sama^^
ayu dh follow
jemput2 la singgah kat blog ayu pula

QmaRidh said...

salam perkenalan! dri segmen abg ben! jom singgah blog saya..

Arol Mubin said...

Salam perkenalan daripada Arol Mubin! :)

# Lambat terjah sini sebab ada masalah sikit ;
http://arolpunyeblog.blogspot.com/2011/10/berhenti-merungut-dan-belajar-untuk.html

Post a Comment