Monday, October 31, 2011

He's mine

Assalamualaikum


In a relationship with . . . In complicated with . . .Putus buat selama - lamanya. Buat seketika dunia menjadi gelap dan hilang arah tujuan. Rasa kepenatan ,yessss penat sangat - sangat menjalin hubungan tetapi tidak mendapat apa - apa. Penat kan ?


(Sekadar Mukadimah)


I REALLY HOPE


Dia lelaki TERAKHIR dalam hidup aku walaupun dia bukan yang pertama yang pernah bertakhta dalam hati ni ;)


Dia dapat menjadi rakan sepermainan ,boyfriend ,good listener ,kawan baik ,dan suami baik yang akan menemani aku sehingga nafas terakhir.


Dia dapat menerima aku seadanya dari mula perkenalan sehinggalah tua .Even aku akan gemuk dan muka berkedut - kedut pada masa akan datang.


Ayat I LOVE YOU SAYANG .Oh My God !Itulah yang aku harap - harapkan setiap hari.


Hormat keluarga aku sebagaimana dia hormat dan kasih terhadap keluarga dia.


Sentiasa ada tak kira masa ,tempat dan keadaan dimana aku sedih ,suka ,geram mahupun marah .Dan dia akan menjadi penyelamat untuk keadaan aku ketika itu.


For sure ,dia akan menjadi Imam aku setiap kali solat.


Its nice right ?


Always make me SMILE  and LAUGH Muahaha.


Last but not least ,aku harap future anak aku macam muka MY FIRST LOVE and nama pun aku ambil sempena nama dia (bukan niat utk bikin jeles ,tp aku hargai dia kerana mengajar aku APA ITU CINTA? ) 



Have a good day people.







5 comments:

Post a Comment