Friday, October 21, 2011

Oh PH

Assalamualaikum wbt .

Hey everyoneee? How are you todoy? Hari ni wa taknak potpeeet panjang lebar ,just nak share lagu blog aku yang dah lamaaaa aku pakai.Ctually, lagu ni menyimpan seribu satu makna. And aku pernah bagi tahu PH (tu yang penting), yg aku minat sangat - sangat lagu ni. I hope dia masih ingat pasal lagu ni. Peaceee ;)

Sungai Lui by Aizat

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya



Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya




Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya



Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya



Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini



Speechless 


5 comments:

omar said...

never shout never - cant stand it lg best ;)

Nadiah Jahari said...

Taknak - taknak .Lagu ni jugak jadi pilihan hati :D

omar said...

untung la lagu ada kenangan .

fairuz johary said...

nice :)

Nadiah Jahari said...

Eh peot itewww .Thanks dear ;)

Post a Comment