Monday, November 28, 2011

Cinta Pertama & Terakhir

Assalamualaikum

Alhamdulillah.

Cinta ?Ada apa dengan cinta ?

Huhhh,kalau diajukan soalan sedemikian,sumpahh aku tak reti jawab.Sungguh tersurat dan tersirat.So,pleaseeee DONT/JANGAN ajukan soalan serupa itu.Tapi waktu bercinta semuanya indah bukan ?Kentut pun jadi wangi walaupun bau duriannn mucuk.Kan - kan ?Adat orang bercinta,yang tak perlu lah korang sangkal lagi.

Nadia,awak pernah bercinta ?

Of course pernahhhh,dengan si PH.And cara aku kenal dengan dia pun tragissshh.Namun se - tragisshshh mane pun cara kami kenal,lagi tragiss bila kami putusss.Yuppp,si PH cinta pertama aku.


Haihh single,alamakkk macam tak percaya.Sedar sedar sedarlah.Single ?Yeahh status aku ketika ini.Akibat agak lamaaaa single menyebabkan aku rasa tak tahu macam mana nak bercinta semula.Aku rasa bagusss sangatlah aku rasa cmtu buat masa ni.Bukan takde rasa cemburu or ingin dimiliki or apeeee,tapi hati ni masih lagi dekat si PH.Masih utuh untuk si PH gituuuuu.

Bukan aku tak pernah suka dekat sesiapa selain si PH,pernah.Yaaa,aku ngaku.But,bila difikir - fikir balik,adakah aku suka dia sebab aku nak lupakan si PH ?Kalau itu yang aku nak,aku tak boleh berbuat demikian.Sebab aku rasa aku takkan happy and dia akan terasa hati dengan tindakan aku untuk menerimanya.So,aku decide untuk terus berkawan dengan sesiapa sahaja yang ingin berkawan dengan aku,bak kata pepatah berkawan biar seribu,setia pada yang satu.

For you PH,you're my first love forever and ever Insya - Allah.To my friends,hey kawan - kawanku;wan raizan,farah,dayah,liyana,asri,abg saufi dan yang tak tersebut namanyeeee MAAF you're the best best friends that i ever had.Terima kasih daun keladi atas nasihat setempayan Muahaha.

It's time to stop all this "untunglah" thing and kita lebihkan ALHAMDULILLAH(by Maria Elena)




Cerita disini,so habis pun disini.Harap maklum ;)Thanks for reading.



3 comments:

Cik Cura said...

single pun best ape=)

Saddila said...

heee single ? tak pernah rasa . insyaallah takkan rasa . nak kahwin . nak kahwin dengan dia je ^^

CINTA YANG SEJATI TAK MEMERLUKAN SESEORANG YANG SEMPURNA :)

Nadiah Jahari said...

Cik Cura : Boleh tahanlah bestnyeee ;)

Saddila : Semoga berbahagia awak ;)

Post a Comment