Monday, November 7, 2011

Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

Assalamulaikum


Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan. Tajuk tak boleh blaaaa kan ?Ni bukan entry jiwang mahupun luahan perasaan seorang perempuan. Ahh tidak sama sekali. Ini sekadar segmen yang aku join untuk menghilangkan rasa stress >.<


OK okaaay. Segmen ni diteraju oleh Hafizzi Aziz ,jiran belakang rumah (tipuuuuuuuww). Actually ,aku tak tahu pun kewujudan blog Encik ni. Dari satu blog ke blog yang lain dan blog lagi satu ,akhirnya jumpa lah blog Encik Apitz .


Ni lah doodle macho bersama misai ala - ala sarjan misai tuuu :D



Bukan itu jeaa ,tersedia doodle yang Alaaaahai sumelnyee ;) Dalam banyak - banyak doodle ,aku jatuh hati dengaaaaan

Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

#1 Menjadi imam kepada aku setiap kali solat.

#2 Dia lah kawan ,pendengar setia ,kawan gaduh dan peneman sehingga hari tu Insya - Allah.

#3 Menerima segala kekurangan yang ada pada diri ini dari mula kita kenal sampai bila - bila.

#4 Hormat keluarga aku sebagaimana dia menghormati dan menyayangi keluarga dia sendiri.

#5 Perkataan I LOVE YOU akan dia ucap setiap hari tanpa rasa jemu atau terpaksa. Romantik bukan ?

#6 Sentiasa membuat diri ini tersenyum lebar dan hati berbunga - bunga. Weeeee~

Rasanyeee buat masa dan ketika ini ,hanya enam JEAAA ciri yang aku ingin kan. KAlau ada selanjutnya akan di update kemudian :D

Ciri Perempuan Melayu Yang Anda Idamkan (Anda di Tag)




5 comments:

nuruashia ♥ said...

ya Allah ciri2 perempuan melayu yg adk idamkan akk ke?? mak aihhh..terharunyeeeee laa :)

Saiazuan said...

comel doodle2 dia :D

hmm rsanya semua girl nak laki mcm ni :D

fairuz johary said...

Means ?? saya blurr lah =.=

Eida Arina said...

saya dtg dri segmen yg sama..nice to meet you :)

saya sokong sume2 ciri lelaki idaman awk :)

Nadiah Jahari said...

Nuruashia
Yess (: kita tag akak tu. Join lah kalau free

Saiazuan
Semestinyeee (:

Fairuz
Sayang ,anda telah berjaya di tag oleh iteww.

Eida
Nice to meet you too (: Thankss.

Post a Comment