Friday, December 30, 2011

2011 Dalam Sejarah

Assalamualaikum

"Umur berapa?"
"Sembilan BELASSS."

Woaaahh sedih kut nak tinggalkan tahun dimana aku bergelar budak belasan tahun.Bermula esok aku berumur dua PULUH.PULUH okay?Macam tua lah pulak.It's okaylah,setiap yang muda pasti akan tua jugak bukan?

Tahun 2011 betul-betul mencoret pelbagai suka duka dalam diri aku.Kalau ikutkan hati, memang aku tak mampu berhadapan dengan semua itu lebih-lebih lagi yang dukalah.Sungguh tidak!Nasib baik ada family yang selalu menyokong dan kawan-kawan yang super awesome sanggup mendengar cerita tak semegah aku.Thanks.


Coretan sepanjang 2011.

19 Januari : Arwah pergi buat selama-lamanya.We gonna
 miss you Zulhelmi.Al-Fatihah.

21 Februari : Abah ditimpa kemalangan sewaktu pulang ke 
rumah.Alhamdulilah sekarang dah sembuh sepenuhnya.

31 Mac : Hancur musnah punah.Sobss :'(

14 Jun : Parlimen Malaysia berjaya aku laksanakan.
Alhamdulillah.

17 Jun : Suprise party!Selamat menjadi TEPUNG.
Thanks to my friends yg sudi menghiburkan hati ini.

Perjuangan harus diteruskan sehingga ketitisan darah
 yg terakhir.Semangat bukan?

Everything happened makes me strong and aku percaya setiap yang terjadi ada hikmah di sebaliknya.Aku bersyukur kerana diberi ujian daripada-Nya serta mampu melalui semua itu dengan orang-orang yang aku sayang.Walaupun sedih,aku gigihkan jua untuk berhadapan dengan semua itu.Alhamdulillah.Ujian daripada-Nya membuatkan aku lebih matang dalam mengharungi kehidupan yang masih lagi panjang.

"Oh nadia,apa azam kau?"
"Kalau diizinkan aku nak sambung belajar dekat Sarawak lah.Nak ikut?"

Hopefully aku dapat menyambung pengajian di nun sonoo HAHA.Sekali-sekala teringin jugak nak hidup jauh dari family dan orang yang aku kenali.Semoga apa yang aku harapkan ni tercapai.Insya-Allah (:

SELAMAT TAHUN BARU 2012











No comments:

Post a Comment