Sunday, December 11, 2011

Aku Cemburu Dengan Kau

Assalamualaikum


Aku rasa dalam setiap diri manusia pasti wujud rasa cemburu dengan orang lain.Tak kisahlah cemburu dari segi harta,paras rupa,ilmu,agama dan lain-lain.Sebenarnya perasaan cemburu merupakan penyakit hati.Walaupun tak berjangkit tetapi ia berbahaya sekiranya tidak dikawal.

Bukan sebab cinta aku cemburu dengan orang lain.Tidakkk sama sekali!Biarlah cinta aku terkubur bersama kenangan lalu Hahaha.Stop it!Hari ini,detik ini,ketika ini aku cemburu sebab kau pandai.Apa yang kau makan sampai kau boleh jadi top fourteen ea?Bagi lah aku skeeet,aku pun nak pandai macam kau.Pleaseee :'( Berusaha.Nak jadi pandai kena berusaha.Insya-Allah usaha lebih,pandai pun lebih.Dapatlah jadi top one ;)

Cemburu biar berpada-pada okay?Jangan terlalu ikutkan emosi,takut merana diri tu nanti.Awak kurus,saya pun nak kurus.Zappp makan pil diet tak ingat dunia.Confirm padah yang menanti anda.So,bersyukurlahhhh.Allah suka akan orang yang bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan oleh-Nya.

Awas!Cemburu boleh membawa kepada pergaduhan besarrrrr.Kepada yang sedang mencemburui sesiapa sila berwaspada.Ubati cemburu anda sebelum menular ke anggota yang lain :D


Thanks for reading.

8 comments:

Lai Qma said...

ngeheee..
psanan dr nadya
'awas!!' h0h0..yaa mmg kne kwal p0n,jgn smpi mr0sakkn diri sndri :)

Miss Xyz said...

yup, kne kwal cemburu jgn trlalu over.. ada kes cemburu smpai msuk kes bunuh2.. uish, dahsyat~

Nadiah Jahari said...

Kak Lai : betul-betul ;)
Miss Xyz : Tu namanya cemburu buta lagi pekak :D

Iffah Afeefah said...

br update status cemburu ngn awk

sme lak

pssst: bile nk ubah komen box jd popup..lg sng nk komen hehe

Nadiah Jahari said...

Iffah : Hahaha. Jadi popup ?Sorry tak fahamlah ;)

Cikin said...
This comment has been removed by the author.
Cikin said...

ekin cemburu kat nadiah bole ?
sbb blog nadiah comel (:

Nadiah Jahari said...

Cikin : Blog ni biasa-biasa jea ;)

Post a Comment