Tuesday, December 27, 2011

Aku Punya Kembar

Assalamualaikum

Bagaimana rasa mempunyai kembar?Muka serupa?Suara serupa?Of course lah celebrate birthday pun sama-sama.Seronok bukan?Semuanya dapat dikongsi bersama.Ouch dah macam boyf and his girlf pulak.

Aku pun nak jugak ada kembar.Malangnya aku tiada kembar,yang ada hanyalah Nurul Nadiah bt Jahari sahaja.Hopefully bakal anak-anak aku nanti ada yang kembar HAHA.Kalau aku nak jugak carik kembar,memang setahun pun rasanya tak cukup nak mencari.Kan-kan-kan?

Berkat kesabaran mencari kembar,akhirnya aku berjaya menemui kembar yang tidak sama pada wajah mahupun suara.Apatah lagi pada tarikh kelahiran HAHA.Yang sama hanyalah bulan dan tahun kelahiran,itu pun selang sehari jea.

Kenapa tangan kita macam sama jea gayanya? #serasi

Kami berkongsi mommy jugak,Mdm Loh.Seriously kami merinduinya.Sobsss :(

Memang tak macam Charlie Angels punn HAHA

Ketinggianku terserlah di antara yg lain.Muahaha #heelstigainci

Masa ni kita tak mandi lagi.Kan-kan-kan? #Langkawi

Walaupun kita tidak serupa pada wajah,suara,tarikh lahir dll but i hope you'll be my friend forever and ever.Kau dengar cerita aku,aku dengar cerita aku,okay?Iyeaa,cerita aku memang merapu lebih sampai kau pun tak tahu nak nasihat ape lagi.Kan-kan-kan?Terima kasih banyak-banyak tau.

Aku tak pandai nak bagi nasihat,pandangan and whatsoeverlah.But aku harap sangat-sangat kau gembira dengan kehidupan yang masih panjang buat kau.Taknak sedih or nangis lagi.I know you're strong enough to face all of these.Just ignore them.One more thing,jangan nak jaga sangatlah hati orang sedangkan hati awak tu yang sakit.Aku bukan selalu ada dengan kau,so jaga diri baik-baik dan jangan mudah dibuli dan jangan nak blurr sangatlah ea HAHA.

Cukuplah sampai disini celoteh aku.Hopefully kau sudi membaca dan mendengarnya.Dan ingatlah sesungguhnya aku sentiasa berada disisi kau ketika susah dan senang.Papehal just call me 0133****** tau?

# Oh lupaaa.She's name Wan Raizan bt Wan Rasmi (:


I LOVE MY FRIENDS :*







5 comments:

AMALINA said...

wah gamba aku terselit ar..

nuruashia ♥ said...

cehhh..ingt kembaq btol td :P
adik comey hohoh ^^

Nadiah Jahari said...

Amalina : Hehe international look gituuu.
Kak Nuru : Kembar bulan jea kak ;)

-MuHaMMaD aNuaR- said...

hehe tinggi kau yerr :)

Nadiah Jahari said...

Anuar : HAHA lagi tinggi kau kut.

Post a Comment