Saturday, December 17, 2011

Kini Aku Bebas-Part2

Assalamualaikum.

On Thursday,i've been to Times Squre with my classmates.Kononnye lah nak celebrate kini aku bebas Hahaha.Memang lah bebas but banyak kisah hati yang berlaku sewaktu itu.Nak menyesal pun tak guna.Just learn from my mistakesss.

Perjalanan bermula pukul8.30 pagi dan berakhir pukul12 tgh malam lah kut.Seram jugaklah.Tapi sebab mulut non stop bercakap,rasa seram automatically hilang.Memang takde sorang pun yang boleh tidurr Hehehe.Bagusss noo girlprenss aku ni :D

With my girlfriendssss. Muahhh :*

Muka bahagia dapat penuhkan kuota Hahaha :P

Apehal senget-senget ni Daus?Rosak gambar tahuk.Hahaha

Ketika ini mereka menungguku menemui jalan pulang.Mula-mula rasa kesian,tapi bila dah tengok gelagat dorang cmni,haremmm.Rasanya takde aku pun dorang dah syokk :P Actually terpisah sebab aku tengok beg sahaja.Pusing jea belakang,bayang-bayang dorang tiada.Memang panikkk!Phone plak satu hal.Boleh plak time urgent cmni bateri low and terus mati.Gilerrrr.Puas aku jelajah satu Sungai Wang,rupanya dorang pergi Pavi.Memang geram.Grrrr.

Berani luu tarik tudung guaa kan?Jumpa lagi watchaaa!Hahaha

Terserlah kegembiraan di muka dorang time aku takde.Baguslah :D

Anyway,thanks sebab sudi tengok Ombak Rindu untuk kedua kalinya Hahaha.Thanks a lot Muahhhh :*


Can't wait for the next jalan-jalan.Insya-Allah nak celebrate New Year together plakk.

Honestly,really tired on that that Haihhh.





4 comments:

Nur Fazrina Hadi said...

baru merdeka bape hari dah berjimba-jimba huhuh untunglaaa :) syokk nyee .

babybabap said...

jalan jauh nampak .. memang merdeka habis :)

nurafika said...

huu . best nye dpt jlan2 enn :)

Nadiah Jahari said...

Along : Haha syok habiss.
Atie : Meraikan kemerdekaan bersama :)
Fika : Best sangat-sangat ;)

Post a Comment