Friday, December 30, 2011

Bekas Kekasih Kahwin,Pergi Atau Tidak?

Assalamualaikum.

Bayangkan anda menerima kad undangan perkahwinan daripada bekas kekasih/bekas suami/bekas tunang dan segala bekaslah.Adakah anda menghadirinya atau duduk di rumah sambil menonton 3 Idiots?

Kalau aku,aku tidak pergi.

Kenapa?

Buatnya tiba-tiba gila aku datang,majlis kahwin bertukar menjadi majlis tahlil.Kau nak tanggung?HAHAHA.






# Kisah tiada kena-mengena dengan hidup tuan tanah kedaung.


Thanks for reading (:






14 comments:

Nur Fazrina Hadi said...

huhuhu tak pasal2 nnti kau nyanyi lagu pelamin angan ku musnah kt majlis tu haha (: chill nadd .

Nadiah Jahari said...

HAHA tahu takpe.Dahlah suara pun sumbang :D

Urzain Hussain said...

pergi je..
mane tahu dia jatuh hati kat nadd balik..
hehehe~
kidding2..

Nadiah Jahari said...

Insya-Allah (:

JH said...

OF kos tak pergi. Sakit hati, sakit jiwa raga. Migrain. HAHA!

nuruashia ♥ said...

alaaa..pegi jelaa hahaha..lainla kalo kite still ade aty dkt ex kite tu opsss :P

Nadiah Jahari said...

Betul.Satu badan sakit (:

Nadiah Jahari said...

Ala,kita tak se-tough kak Nuru (:

-MuHaMMaD aNuaR- said...

kena pegi
kalau dah dijemput :)

Nadiah Jahari said...

Tengok keadaan lah (:

-MuHaMMaD aNuaR- said...

:)

Asri Afiq said...

pegi lhaa smbil serahkan bunga hitam ..

AMALINA said...

nad kene pg kalo dijemput~ hee ;pp
sabda nabi "Apabila salah seorang diantara kamu diundang untuk menghadiri walimah (perkahwinan), maka hendaklah dia datang menghadirinya..dan barangsiapa tidak memenuhi undangan (walimah pernikahan) maka dia telah melanggar perintah Allah dan Rasulnya" (Hadis riwayat Bukhari)

Nadiah Jahari said...

Asri : Teman orang okay?(:
Amalina : Insya-Allah KALAU dijemputlah.

Post a Comment