Wednesday, December 14, 2011

Kini Aku Bebas!

Assalamualaikum.

Larat ke aku nak lompat cmni?

Alhamdulillah aku kini bebas.Berakhirnya kertas bahasa Malaysia,maka berakhirlah zaman persekolahanku.Tahu tak betapa gembiranya hari ni?Tak terungkap dengan kata-kata.Bagi aku,zaman persekolahan yang paling terbaikkkk.Siapa setuju?Hahaha.

Zaman persekolahan(menengah) kira zaman aku nak up lah.Macam-macam aku belajar dari kawan-kawan.Pantang nampak orang try something yang baru,confirm aku nak follow.Opsss bukan something yang teruk melampau tahu?Contohnya,dorang ajak aku panjat pagar asrama,ahhh aku apalagi join sekaki jugakk.Mana boleh tahan tengok orang lain tunjuk taring,tapi aku dukk nengok jea.Ishh tak boleh.Sampailah aku jatuh longkak masa nak masuk asrama.Bercalar jugak belakang badan aku.Hahaha.

Gambar tingkatan 5.

Seriously,zaman persekolahan merupakan zaman yang korang tak boleh dapat dekat mana-mana.Sungguh manis.So,kepada adik-adik yang masih bersekolah,silalah hargai zaman persekolahan anda.Sebab apa?Kawan waktu zaman sekolah terbaikkk.Alhamdulillah aku masih berhubung dengan kawan-kawan lama.Ada yang dah jadi famous blogger pun ;)

Alhamdulillah,zaman baju sekolah sudah tamat.Baju sekolah akan aku letak di Muzium Negara esokkk :D Ini merupakan entry terakhir aku bergelar seorang pelajar sekolah.

Sekarang aku bebas!

Alhamdulillah.

6 comments:

Miss Xyz said...

akk mesti rindu kat sklh nnt ;)

-MuHaMMaD aNuaR- said...

hehe muzium yerr??
betul2 khazanah..

Nadiah Jahari said...

Miss Xyz : Sudah semestinyaaa ;)
Anuar : Hahaha yela.Nak jugaklah tu.

-MuHaMMaD aNuaR- said...

takdok lahh hehe

umie naziera said...

kita serupa...kita bebas merdeka..free!!

Nadiah Jahari said...

Umie : Hehe merdeka :)

Post a Comment