Thursday, December 1, 2011

Ombak Rindu

Assalamualaikum


Sape dah tengok angkat tangannn? ?Saya ,saya ,saya ,saya punn dah tengok.Yess ,finally tercapai jugak hasrat nak tengok cerita ni.Terima kasih kepada Nu'aim,Anis,Isna,Ain Sam,Ain,Faiz Syazwan dan Apek.Anyway ,sedapp gak suara kau Nu'aim :P

Itu cerita semalam ,cerita hari ni ape plak?Ape yg aku dapat dari cerita tersebut ?Nak jadi sekuat Izzah ,nak jadi setabah Izzah.Yesss,aku nak jadi macam tu.Aku salute spring sama itu Izzah.Kuat sangat - sangat.Aku pun nak jadi kuat macam dia ,boleh?Muahaha.


To my beloved abah,sorry terpaksa menipu.Yelaa ,kalau tak tipu mane kita dapat lepas pegy tengok Ombak Rindu.Tapi kita dah pesan cakap dekat PH.Pape jadi dia tanggung Muahaha.Alhamdulillah perjalanan semalam semuanya lancarr.Thanks abah and mama ;)

Thats all guys,thankss ;)



No comments:

Post a Comment