Wednesday, February 1, 2012

1 Malaysia

Assalamualaikum

No introduction HAHAHAHA.

Dua hari lepas,my sister and I pergi satu butik ni.Niat kami berdua hanya untuk window shopping SAHAJA.It's normal kalau kami keluar berdua memang niat tu akan terpesong.So,aktiviti membelek baju,keluar masuk fitting room dimulakan oleh my sister.Sambil aku menunggu,aku apelagi,join jugaklah.Mana guwaaa tahan HAHAHA.Seriously,rambang mataaa.Aku capai satu baju terus masuk fitting room berdekatan.

Tadaaa.Keluar fitting room dengan baju comel.Then,amoi tu mulakan aksi membodek.Aku memang pantang dibodek kalau nak tahu.Nak-nak baju tu comel gilosss.

Amoi : Oh okay baju blaa blaaaa.....
Aku : (senyum memanjang)
Amoi : You boleh pakai baju ni dengan legging.
Aku : Errr saya tak pakai legging.
Amoi : Tapi saya tengok orang Melayu ada jea yang pakai?
Aku : (mampu tersenyum lagi)
Amoi : Hm lengan baju ni boleh ditarik kalau you nak.
......

The end

Kalau korang,apa jawapan korang nak bagi dekat amoi tu(berkenaan legging)??

Sekadar berkongsi apa yang dirasa.


Pssst : Love is blind but friendship closes its eyes.

5 comments:

AMALINA said...

aku syak. amoi tu dia memang tahu org kite tak pakai legging. saje dia nak uji kau.

nuruashia ♥ said...

die nk ckp die alaert ngn surrounding..
be positive..
one malaysia katakan hek9!~

Nadiah Jahari said...

Lepas ni taknak beli baju dekat kedai amoi tu HAHAHA.

Nadiah Jahari said...

Okay sis.Always think positive (:

hamzah ian said...

dia lihat, dia bagitahu.. hehehe

Post a Comment