Friday, January 13, 2012

Selamat Bekerja

Assalamualaikum



Adakah ini kerja aku? MC???
Oh tidak!Tak berbakat dan cakap punye lah lajuu takde nokhtah langsung.Huhh.


Seronoknya adik-adik ni kan?But why-why-why adik aku masam jea.Grrr.

Fyi,aku ditugaskan oleh my parents untuk hantar dan mengambil adik bongsu dari sekolah.Oh tugas tambahan aku iaitu menunggu selama sejam sebelum cabut lorry #eh?.Seriously memang MACAM James Bond.Berdiri-berjalan slow motion-tutup pagar-lari 100m pecuttt!

Actually,tak sampai hati nak dengar dia terpekik terlolong gegarrr pagar.Tapi aku tak boleh buat pape sebab nak dia hidup belajar berdikari.Tanpa mak,abah,kakak dan abang di sisi dia.Adik,semoga bahagia di sekolah KEDUA adik (:

Oh 2012 tahun yang vogue ni,Nadiah Jahari in relationship with Abang T.Yess aku telah jatuh cinta padanya.Semoga Tuhan memberkati hubungan aku denang dia.Ecehh.

Alhamdulillah!




6 comments:

Nur Fazrina Hadi said...

wahh nadiah dah ade abg T lahh :) siapakah ?

ebal_virgo said...

ABG Tenuk!!! hahahaha :P :P KIDDing jek

Nadiah Jahari said...

Along : Dia pun ade abang T jugaklah ((:

Nadiah Jahari said...

Ebal : Amboi kemain lazerr mulut kau eh :D

omar said...

sapa T ? haha

Nadiah Jahari said...

Omar : It's twitter (:

Post a Comment